keskiviikko 22. helmikuuta 2012

tärkeää informaatioasiaa!

kuvahaaste

elikkä siis kommentoi tonne mun kommenttiboksiin esim vaikka että "lempivaate" tai "lempiruoka" tai "inhokkielokuva" tai kuva mun puhelimesta tai kamerasta tai tietokoneesta tai ihan mistä vaa mieleen juolahtaa, 
ja mä otan siitä kuvan teille!
ja kun niit kommenttei on tullu tarpeeks, nii mä teen sit niistä kuvahaastepostauksen!
ehdotuksii voi laittaa myös mun formspringiin tai facebookissaki voi ehdotella!
jos ei tuu noit tarpeeks noita ni en sit tee sitä postausta:( en jaksa tältä erää postailla enempää ku mun elämäs ei oo tapahtunu mitään erikoista muutaku et mun iPhone meni lopullisesti rikki ja konekki sit meni rikki!
eipä mulla sit muuta muutaku hauskaa hiihtolomaa!
<3anniina :)

29 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kuva siit sun väliaikaispuhelimesta

Anonyymi kirjoitti...

kuva mitä teit viime perjantaina

Anonyymi kirjoitti...

kaunein kaverisi tai lempivaate!

anniina kirjoitti...

hyvii juttuja laittakaa lisää vaa!

Anonyymi kirjoitti...

postaus sun kavereista

Anonyymi kirjoitti...

jokin mieleenjäänyt hyvä muisto elämästäsi =)

Anonyymi kirjoitti...

hyvä elokuva joka piristää huonoa päivää!

Anonyymi kirjoitti...

kuva lempi lastenohjelmasta pienenä!

Anonyymi kirjoitti...

kuva lempiartistista/bändistä

Anonyymi kirjoitti...

lempiherkku!

Anonyymi kirjoitti...

kuva jostain vaatteesta/kengistä/asusteesta jonka halusit :)

Anonyymi kirjoitti...

siis haluaisit* :D

Anonyymi kirjoitti...

kuva parhaasta kaverista

Anonyymi kirjoitti...

kuva unelmiesi talosta!

Anonyymi kirjoitti...

kuva kaupungista johon haluaisit matkustaa <3

Anonyymi kirjoitti...

kuva jostain vaatteesta mitä et ikinä laittais päällesi julkiselle paikalle XD

Anonyymi kirjoitti...

kuva ihmisestä ketä ihailet.

anniina kirjoitti...

jejejeeejejeeee :)

Anonyymi kirjoitti...

kuva sun lemppari alusvaatteist tai niist mitä käytät enite

Anonyymi kirjoitti...

sun lemmikeistä

Anonyymi kirjoitti...

kuva jostain mitä/minkä haluisit kovasti

Anonyymi kirjoitti...

kuva lempi pokemonistasi

Anonyymi kirjoitti...

kuva jostain tatskasta, jonka voisit ottaa :)

Anonyymi kirjoitti...

kuva napakorustas nyt

Anonyymi kirjoitti...

KUI OIS SE UUS POSTAAAAAAAUUSSS :)

Anonyymi kirjoitti...

kuva koulun kingistä (eli henrietta lecklin)

Anonyymi kirjoitti...

kuva ihmisestä ketä ikävöit

Anonyymi kirjoitti...

KOSKA SÄ TEET SEN POSTAUKSEN!? eiks noit oo jo aika tarpeeksi? :)

anniina kirjoitti...

joo mä oon jo yrittäny chemppaa eiku mite ikinä kirjotetaakaa ni itteeni kirjottaa ja kuvaa noi mutku ei pysty ei pysty.