keskiviikko 7. maaliskuuta 2012

kuvahaasteeee

kuva väliaikaispuhelimesta

kaunein kaverini

lempivaate

elokuva joka piristää päivää

lempi ohjelma lapsena
lempiherkku-jäiset ranskalaiset <3

kuva asusteesta jonka haluisin

unelmatalo

kuva mun lemmikeistä + viel on nalle mut siint mul ei oo kuvaa :( i'm sorry

tatuointi jonka voisin ottaa

napakoru nyt

koulun kingi

tosiaan pariin jutttuun en saanu kuvaa.. :( so sad.
ja siis anteeks tositosipaljon etten oo postannu vähäänaikaan mut on ollu kaikkee ja en nää kauheesti 
mitää pointtii täs kirjottamisessa ku kukaa ei ees lue tätä mun blogii.. mutta joo mulle kuuluu ihan hyvää ja semmosii. eipä mulla oikeestaa muutaku tossa toi kuvahaaste ja postausehdotukset on aina sallittuja :) 

<3: anniina

8 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

must toi koulun kingi oli kyl paras täst..

Anonyymi kirjoitti...

kuules täl on monii lukijoi et vaa tiiä sitä! ;)

Anonyymi kirjoitti...

ANIINA TOI SUN KAUNEIN KAVERI ... IHA HIRVEE EIEIEIEI :D:D:D oot ihanint t.ujo poika toiselta puolelta kyllää

Anonyymi kirjoitti...

KYLLÄ MIE AINAKI LUEN SINUN BLOGIAA! jaja postausehotuksena et esittelisit sun huoneen tai vaatekaapin ;)

Anonyymi kirjoitti...

JA HEI joku videopostaus ois aika COOOL :D

anniina kirjoitti...

oii ihanii ! :3 oon tääl iha wäwäwäwä

Anonyymi kirjoitti...

postausehotuksena: postaus sun kavereista! esim. tärkeimmist kavereist kuvan kera kertoisit heistä jotakin.. =)

anniina kirjoitti...

joo toi on hyvä idea ! taidan toteuttaa sitku jaksaa :)