sunnuntai 18. maaliskuuta 2012

I need my own dreamcatcher in my wall

löysin pari vanhaa tollast kohtuullisen söpöö kuvaa musta :) tos ylemmäs on mun serkun tyttö mila! :)


nii joo anteeks etten oo taas postaillu mutku ei oikee taas inspaa tää.. no nyt päätin et kirjottelen taas ku ei toi kisumirri päästä mua viel pitkään aikaan nukkumaa:( 
tosiaan toi NöpöNalle kisupoju tuli meille eilen ja eihän tää helppoo oo ku toi raukka itkee kokoajan ku ei oo tottunu tähän uuteen kotiin vielä :(
mutsit joo tosiaa värjäsin tänää taas hiuksii nyt vaalensin tosta päältä ja aika vaaleenpunaset niistä jäi mut eisemitää! mulla ei oikeesti oo mitään ihmeellistä tai maailmaamullistavaa kerrottavaa ku mun elämässä ei oo tapahtunuu yhtikäs mitää! ainakaa tänä viikonloppuna. no, perjantaina olin keskustassa henspen ja iitun kaa ja sit mentii kattoo ku jaril oli yksin huisit bileet prisman edessä ulkona med kalja :D ja sit tiinaki tuli siihen ja sit mentiinki prismaan istuu ja sit saraki tuli sinne ja oltii vaa siel ja sit eilen olin vaan kotona ja käytiin hakee nalle ja sit henspe iitu ja annu tuli kattoo sitä ja tänää olin hensun ja annun kaa ulkona. eli ei niin kiinnostava viikonloppu :D toivottavasti ensviikonlopusta sit tulis vähä tapahtumarikkaampi :)
mä nyt taidan tästä lähtee antaa ruokaa tolle kisulle ja sit nukkumaa senkaa :)
että öitä vaan teillekki lukijat!
                                                          
-anniina:)

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

hahaah toi tramppakuva on meiltä ? :D muistan sillon joskus kauan sitten ku kuvailtii XD ja oww haluun tulla kattoo kisulii joskus =)

anniina kirjoitti...

haha joo maisa! siint on kai joku kolme vuotta! :D ja joo tervetuloo tänne vaa :)

Anonyymi kirjoitti...

hahahaa joo :) Tuun mää viel jossai vaiheessa ku kerkiän :DD

Anonyymi kirjoitti...

oioi tuo sun kisumirri on ihan sika sulonenn ♥tuollane pikkunen :3

Anonyymi kirjoitti...

uuuuuuuuuuuuuuus postaus med mauto & me ;);) etupenkin asukki

julia kirjoitti...

ihana kissa! (:

http://juli-aaa.blogspot.fi/